Today, rules, economic conditions and competition are changing rapidly... Consumers are frequently changing and transforming in this dynamic cycle. Brands need to approach communication and perception management for their products and services more meticulously than ever before. We ensure that brands and products are positioned for their target audience, communication plans are prepared accordingly and implemented in an experience-oriented manner. Until today, we have brought hundreds of brands/products together with media and influencers through events such as launches and relaunches and helped them achieve their strategic goals. In some of them, we were so successful that we received awards from our global partners and the products were sold out on the shelves very quickly. Tıpkı insanlar gibi şirketlerin/kurumların da nesilleri olduğuna inanıyoruz. “Türkiye’nin dijital doğan ilk iletişim ajansı” olarak konvansiyonel mecraların önemini çok iyi biliyoruz, aynı zamanda yeni medyanın sürekli gelişiminin ve bunları stratejilerimize entegre etmenin öneminin de farkındayız. Yenilikçi yapımız ve dijitali odağına alan “Aksiyonda 360” yaklaşımımızın, markanızın sürekli değişen rekabet ortamında öne çıkmasına yardımcı olmanın anahtarı olduğuna inanıyoruz. Markanızın dijitaldeki inşasına veya yeniden konumlandırılmasına stratejik iletişim yaklaşımımız kapsamında görsel ve sözel kimlik oluşturarak başlıyor; basın iletişimi, medya satın alma, sosyal medya iletişimi, influencer ilişkileri, tanıtım etkinlikleri aracılığıyla öne çıkararak en iyi etkiyi yakalamasını sağlıyoruz. Yenilikçiliği ve gelişimi merkezine almış yaratıcı bir marka iletişim ajansı olarak kurulduğumuz ilk günden itibaren; inovatif yapılarıyla ilham kaynağı olan girişimlerin her zaman yanında olduk. Öyle ki yüzlercesinin hikayesinde aldığımız sorumluluklar değişse de muhakkak bu hikayelerin içerisinde kendimize yer bulduk. Start-Up’ların ve girişimciliğin büyümesini desteklemek ve onların görünürlüğünü artırmak bizim için her zaman bir tutku oldu. Çünkü onlar sıradanlıktan uzak ve bir şeyleri değiştirme ateşiyle hareket ediyorlar! Biz de bu dünyada hem girişimciler hem de yatırımcılar için “oyunu değiştiren PR stratejileri” yaratmak ve onların yola çıkış ideallerini daha da güçlendirerek kitlelere eriştirmekten mutluluk duyuyoruz. Sürdürülebilirlik bizim için hiçbir zaman yalnızca bir “mega iletişim trendi” veya sadece “iletişimin sürdürülebilirliği” olmadı! Aksine kreatif yeteneğimizi eko-bilinçle harmanlayarak; markaların daha yeşil bir ufka doğru gitmesini sağlamayı ana amaçlarımızdan biri olarak gördük. Dünya kaynaklarının hızla tükendiği; iklim krizi, plastik atık, küresel kaynama gibi kavramların zihnimizin merkezine yerleştiği günümüzde; sürdürülebilirlik konusundaki deneyimlerimizin ışığında marka ve kurumların sürdürülebilirlik değerlerinin ortaya çıkarılması, stratejik bakış açısıyla ele alınıp işlenmesi, özel projelerle geliştirilmesi ve medya aracılığıyla geniş kitlelere eriştirilerek döngüsel ekonominin öne çıkan örnekleri arasında yerini alması için çalışmalar yürüttük. Neler mi yaptık? Türkiye’nin ilk sürdürülebilir yaşam köyünün lansmanı, sürdürülebilirlik haftası, sürdürülebilirlik paneli, raporu ve daha nicesi… Hatta yerimizde duramadık ve 2019 yılında başlattığımız serüvenle bugün dünyanın en önemli endüstrilerinden olan evcil hayvan sektörünün dönüşümüne öncülük etmesi için Türkiye’nin ilk ve tek, dünyanın da sayılı sürdürülebilir evcil hayvan markalarından DOG.iST’i yarattık. PR stratejilerinin yalnızca başarıyı değil, aynı zamanda olumlu değişimi de sağlaması gerektiğini unutmayın, sürdürülebilirlik arayışında bize katılın ve birlikte gelecek nesillerin gurur duyacağı kalıcı bir miras yaratalım! Günümüz dünyasında iletişimin sınırlarının olmadığına inanıyoruz! Stratejik yaklaşım ve hedefler doğrultusunda küresel etki yaratabilmenin en doğru yolu lokal uzmanlıklar ve iş birliktelikleriyle desteklenmesinden geçiyor. 2020 yılından bu yana dünyanın en büyük bağımsız networklerinin parçası. Dünyada 120 ülkede aktif olarak faaliyet gösteren ve en önemli 3 PR ağından biri olan Ultra European Network’ün üyesi ve Türkiye temsilcisi olarak markalarımızın hedefleri doğrultusunda ulusal, bölgesel veya global etkiler yaratmaktan keyif duyuyoruz. Siz sadece hedefinizi anlatın ve arkanıza yaslanın, bırakın onu globale biz taşıyalım! We carefully analyze the communication needs of brands and offer them “fingerprint communication solutions” consisting of our services! Brand and Product Communication
Digital Communication and New Trends / Media
Start-Up / Entrepreneurship and Investor Communication
Sustainability Communication
Global PR / A True Global Network
— Our Services
You are not alone with your brand in this crowd.