Günümüzde kurallar, ekonomik koşullar ve rekabet hızlı değişiyor… Tüketici ise bu devingen döngünün içerisinde sıklıkla değişim ve dönüşüm içerisinde yer alıyor. Markaların ise ürün ve hizmetlerine yönelik iletişim ve algı yönetimini bir zorunluluk olarak görüp, her zamankinden daha titiz yaklaşması gerekiyor. Marka ve ürünlerin hedef kitlesine yönelik konumlandırılmasını, buna bağlı olarak iletişim planlarının hazırlanmasını ve deneyim odaklı bir şekilde hayata geçirilmesini sağlıyoruz. Bugüne kadar yüzlerce marka/ürünü lansman ve re-lansman gibi etkinliklerle medya ve influencer’larla bir araya getirdik ve stratejik hedeflerine ulaşmalarını sağladık. Hatta bazılarında o kadar başarılı olduk ki; global partnerlerimizden ödüller aldık, ürünlerin ise raflarda çok hızlı bir şekilde tükenmesini sağladık. Tıpkı insanlar gibi şirketlerin/kurumların da nesilleri olduğuna inanıyoruz. “Türkiye’nin dijital doğan ilk iletişim ajansı” olarak konvansiyonel mecraların önemini çok iyi biliyoruz, aynı zamanda yeni medyanın sürekli gelişiminin ve bunları stratejilerimize entegre etmenin öneminin de farkındayız. Yenilikçi yapımız ve dijitali odağına alan “Aksiyonda 360” yaklaşımımızın, markanızın sürekli değişen rekabet ortamında öne çıkmasına yardımcı olmanın anahtarı olduğuna inanıyoruz. Markanızın dijitaldeki inşasına veya yeniden konumlandırılmasına stratejik iletişim yaklaşımımız kapsamında görsel ve sözel kimlik oluşturarak başlıyor; basın iletişimi, medya satın alma, sosyal medya iletişimi, influencer ilişkileri, tanıtım etkinlikleri aracılığıyla öne çıkararak en iyi etkiyi yakalamasını sağlıyoruz. Yenilikçiliği ve gelişimi merkezine almış yaratıcı bir marka iletişim ajansı olarak kurulduğumuz ilk günden itibaren; inovatif yapılarıyla ilham kaynağı olan girişimlerin her zaman yanında olduk. Öyle ki yüzlercesinin hikayesinde aldığımız sorumluluklar değişse de muhakkak bu hikayelerin içerisinde kendimize yer bulduk. Start-Up’ların ve girişimciliğin büyümesini desteklemek ve onların görünürlüğünü artırmak bizim için her zaman bir tutku oldu. Çünkü onlar sıradanlıktan uzak ve bir şeyleri değiştirme ateşiyle hareket ediyorlar! Biz de bu dünyada hem girişimciler hem de yatırımcılar için “oyunu değiştiren PR stratejileri” yaratmak ve onların yola çıkış ideallerini daha da güçlendirerek kitlelere eriştirmekten mutluluk duyuyoruz. Sürdürülebilirlik bizim için hiçbir zaman yalnızca bir “mega iletişim trendi” veya sadece “iletişimin sürdürülebilirliği” olmadı! Aksine kreatif yeteneğimizi eko-bilinçle harmanlayarak; markaların daha yeşil bir ufka doğru gitmesini sağlamayı ana amaçlarımızdan biri olarak gördük. Dünya kaynaklarının hızla tükendiği; iklim krizi, plastik atık, küresel kaynama gibi kavramların zihnimizin merkezine yerleştiği günümüzde; sürdürülebilirlik konusundaki deneyimlerimizin ışığında marka ve kurumların sürdürülebilirlik değerlerinin ortaya çıkarılması, stratejik bakış açısıyla ele alınıp işlenmesi, özel projelerle geliştirilmesi ve medya aracılığıyla geniş kitlelere eriştirilerek döngüsel ekonominin öne çıkan örnekleri arasında yerini alması için çalışmalar yürüttük. Neler mi yaptık? Türkiye’nin ilk sürdürülebilir yaşam köyünün lansmanı, sürdürülebilirlik haftası, sürdürülebilirlik paneli, raporu ve daha nicesi… Hatta yerimizde duramadık ve 2019 yılında başlattığımız serüvenle bugün dünyanın en önemli endüstrilerinden olan evcil hayvan sektörünün dönüşümüne öncülük etmesi için Türkiye’nin ilk ve tek, dünyanın da sayılı sürdürülebilir evcil hayvan markalarından DOG.iST’i yarattık. PR stratejilerinin yalnızca başarıyı değil, aynı zamanda olumlu değişimi de sağlaması gerektiğini unutmayın, sürdürülebilirlik arayışında bize katılın ve birlikte gelecek nesillerin gurur duyacağı kalıcı bir miras yaratalım! Günümüz dünyasında iletişimin sınırlarının olmadığına inanıyoruz! Stratejik yaklaşım ve hedefler doğrultusunda küresel etki yaratabilmenin en doğru yolu lokal uzmanlıklar ve iş birliktelikleriyle desteklenmesinden geçiyor. 2020 yılından bu yana dünyanın en büyük bağımsız networklerinin parçası. Dünyada 120 ülkede aktif olarak faaliyet gösteren ve en önemli 3 PR ağından biri olan Ultra European Network’ün üyesi ve Türkiye temsilcisi olarak markalarımızın hedefleri doğrultusunda ulusal, bölgesel veya global etkiler yaratmaktan keyif duyuyoruz. Siz sadece hedefinizi anlatın ve arkanıza yaslanın, bırakın onu globale biz taşıyalım! Markaların iletişim ihtiyaçlarını özenle analiz ediyor ve onlara hizmetlerimizden oluşan “parmak izi iletişim çözümleri” sunuyoruz! Marka ve Ürün İletişimi
Dijital İletişim / Yeni Trendler
Start-Up / Girişimcilik ve Yatırımcı İletişimi
Sürdürülebilirlik İletişimi
Global PR / Gerçek Bir Global Network
— Hizmetlerimiz
Bu kalabalıkta markanla bir başına değilsin.