Skip links

Hakkımızda

Feveran 9 yaşında

2015 yılından bu yana iletişim sektöründeki inovatif yaklaşımımızla; sınırların ötesine çıkmak, geleneklere meydan okumak ve zihinlerde kalıcı etkiler bırakmak için çalışıyoruz.

#PRFEVER mottomuzla fikirleri ateşle

Kendimizi “yaratıcı marka iletişim ajansı” olarak tanımlıyor, markaların potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için gelişimi ve yeniliği merkezimize alıp hikayelerini; en doğru anda, en doğru metotlarla hedef kitlesine ulaştırıyoruz. Enerjik, yenilikçi, tutkulu marka özümüz ve #PRFEVER mottomuz ile fikirleri ateşliyor markaları hedeflerinin zirvesine taşıyoruz.

Hedefine ulaşmış ve mutlu yüzlerce iş ortağı

Kurulduğumuz günden bu yana yüzlerce markaya; Stratejik İletişim Danışmanlığı, Kurumsal İletişim ve Medya İlişkileri, Sürdürülebilirlik İletişimi, Marka, Ürün ve Hizmet İletişimi, Finansal İletişim, Dijital İletişim, Kriz İletişimi, Marka Konumlandırma gibi hizmetler sunuyoruz.

Türkiye’deki tek IPRN temsilcisi

2020 yılından beri dünyanın en büyük bağımsız iletişim ajansları ağı olan International Public Relations Network’ün (IPRN) Türkiye’deki tek temsilcisiyiz. Bu iş birliğimiz ile küresel iş yapma kültürüyle birlikte dönüşen ve değişen iletişim süreçlerine kusursuz olarak entegre oluyoruz. Türk markalarının global PR süreçlerinde de etkin olarak hizmet sağlıyoruz.

FARKIMIZ; MARKA KİŞİLİĞİMİZ!

“Markanızın hikayesinin gerçek gücünü açığa çıkarmaya ve onu hedef kitlenizin zihnine kazımaya kararlıyız.”

Enerjik & Tutkulu

Üstlendiğimiz her çalışmaya enerji katarak, işimize yüksek düzeyde coşku, dinamizm ve tutku getiriyoruz.

Yenilikçi

Eğrinin bir adım önünde olmak için sürekli yeni halkla ilişkiler tekniklerini ve teknolojilerini keşfederek endüstri trendlerinin ön saflarında yer alıyoruz.

Sonuç Odaklı

Ölçülebilir etkiye odaklanarak ve iletişim/pazarlama hedeflerine ulaşarak iş ortaklarımız için somut sonuçlar elde etmeye kendimizi adıyoruz.

“AJANS ÇALIŞANLARI DEĞİL, TOPLULUK KURUCULARIYIZ”

Yaratıcı Mükemmellik

Markanızın benzersizliğine uygun, ilgi çekici PR stratejileri geliştirmek için yaratıcılığımızdan yararlanarak, kalabalık bir pazarda öne çıkmanıza yardımcı oluyoruz.

Stratejik Düşünme

Çabalarımızın genel iş hedeflerinizle uyumlu olmasını ve ölçülebilir sonuçlar elde etmesini sağlayarak her kampanyaya düşünceli ve stratejik bir yaklaşım getiriyoruz.

Özünde İnovasyon

En son trendleri, teknolojileri ve PR metodolojilerini benimsiyor, markanız için yenilikçi çözümler sunarak mümkün olanın sınırlarını sürekli olarak zorluyoruz.

Tutkulu Ortaklıklar

Başarılarına tutkuyla yatırım yapan ve iletişim hedeflerine ulaşmak için iş birliği içinde çalışan markalarımız için gerçek ortaklar oluyoruz.

Bu kalabalıkta markanla bir başına değilsin.

Meşaleyi yaktık…
#PRFEVER ateşini takip et!

Hadi Başlayalım!
Deneyimlerinizi kişiselleştirmek ve site kullanım analizi amacıyla çerezler kullanılmaktadır.